Huhtikuun hyvä työ

Tämän kuun hyvä työ on suunnattu samoajille ja heitä vanhemmille partiolaisille.

Huhtikuussa on käynnissä yhdessä parempi maailma kampanja. Osallistukaa siihen ja rekisteröitykää myös scout.org-sivustolle, ja kirjailkaa sinne hyviä töitänne. Scout.org -sivustolla mitataan maailmanlaajuisesti partiolaisten palveluaktiivisuutta. Kirjoitushetkellä sivustolle oli merkitty jo päitä huimaavat 572 341 580 palvelutuntia.

Yhdessä parempi maailma kamppanjassa on jaossa huikeita palkintoja. Kamppanjaan voit haastaa myös kaverisi mukaan videolla, kuvalla tai tekstillä. Omia töitä on myös hyvä jakaa sosiaalisessa mediassa. Kun jaatte töitänne esimerkiksi Instagramissa muistattehan tagata ne tägeillä #parempimaailma ja #partioscout.